Спорт и екипност


K&D

582048_437722936345676_21648838_nСпортът е причина за толкова много щастие и радост. Израснах с мечтата да стана скиор. Тренирала съм баскетбол, занимавала съм се с катерене, играех футбол с момчетата. Малкият проблем бе, че майка ми мислеше, че няма бъдеще в спорта.  Често съм се чувствала като спортист – чувството за удовлетворение, което спортът може да създаде е невероятно. Не познавам човек, който гледайки церемонията по откриване на Олимпийските игри да не се просълзи. Мислили сте за хилядите часове тренировки, за контузиите, за жертвите, за подкрепата от страна на семейство и приятели?! Научих толкова много от спорта! А каква е връзката между спорта и изграждането на екипи?! Както знаете моята работа е свързана с изграждането и развитието на екипи. За мен няма разлика, с кой работя – с ученици или студенти, с мениджъри или с техните екипи. Чувствам се по един и същи начин –  давам максимума, от това, което мога и  се…

View original post 443 more words

Вашият коментар

