Защо да чакаме


Тренинг

обучение
Общо възприето от повечето компании е, че той е полезен. За нещастие тренингът, изглежда, все още се състои главно от практически умения, които са в страни от човешките емоции. Така може да има един продължителен тренинг за грижа за клиентите ( не казвам, че няма нужда от такъв :)), но малко за лични умения като утвърждаване, комуникация, работа в екип  или управление на конфликти. Може би  причините за пренебрегване на такива важни области са, че този който контролира финансите на компанията, не може винаги да види ползата от това да похарчи пари за тренинг за лични умения. Ако например  продавачите са обучени в ефективни техники за продажба, това може да се измери с ползата от приходите. Подобряването на човешките отношения и на работната среда обаче нямат видими ползи за определено време. Но очевидно е, че един екип от щастливи хора ще има по-голям интерес към работата си и по-добри резултати. Освен това ще има по-голяма преданост към компанията, понеже работещите ще разбират, че са третирани като индивиди, а не като механизми на някаква гигантска машина.

обучение за работа в екип
Резултатът от всичко това е по-малко стрес, по-малко конфликти, по-малко отсъствия и по-ентусиазиран подход към работата- оттам и по-голяма производителност.
Можем да сравним тренинга с нещо като медицински преглед или поддържане на кола.
Едва ли е разумно да чакате докато здравето ви се влоши или колата ви се разпадне 🙂

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s